hmmm

ja jag har märkt att det finns folk som tror att man inte har knarkat och visst jag e ung o man kan tycka att det låter konstigt men jag vet bäst själv....
Och som någon kommenterade at det är svårt o sluta med herionet och det kan jag förstå men jag har inte sagt att jag fatnade för heroinet för det gjorde jag verkligen inte. min huvuddrog är tjack, och heroinet blev bara en drog som jag tog när jag inte hade nåt annat. men jag tänker inte sitta här vid datan och försöka få människor att förstå, det jag har varit med om det kanske inte andra narkomaner har varit med om och vissa kanske har det men jag står för mina ord och sen om folk vill döpa om mig till bullshit, fine för han eller hon vet inte nåt om mig så det kan jag bjuda på.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du och bella inte tillsammans längre?

2010-02-08 @ 10:36:16
Postat av: Daniella

Är det sant att du är tillsammans med Bella?

2010-12-08 @ 20:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0