Sömn!!!!

Nä nu börjar jag bli riktigt trött!!!!
Jag har knappt fåttt någon sömn tack vare en idiot jag bor med!!! ( jag bor på ett kollektiv )
Killen driver mig till vansinne, han spelar hög musik till kl 1 på natten o sedan pratar han i telefon tills klockan är 4 på morgonen och jag går liksom upp 5 på morgonen för att jag ska jobba....
Det kvittar hur mycket man än säger till honom så lyssnar han inte.
Den ända gången han lyssnar så e det när jag blir riktigt lack då kan han be om ursäkt men ändå så gör han samma sak efter bara någon dag=(  Hmmmm undrar om jag ska ringa en tolk som kan tolka till honom och förstå att det e ganska irriterande när han är så respektlös...
Men men just nu sitter jag och fyller i ett hälsoformulär för jag ska på mönstring nästa vecka, jag är sjukt nervös.
Efter att jag har blivit drogfri så har jag inte världens bästa självkänsla eller självförtroende så jag tänker hela tiden att allt kommer gå åt helvete men vem vet tänk om allt bara går så jävla bra och jag kanske till och med kommer in i lumpen.

Ha det bäst alla som läser detta.  Pussar, kramar och mycket kärlek=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0