Min dag

Ja vad ska jag säga detta har inte varit min dag idag.
Jag skulle ringa vådrcentralen för jag behöver bli sjukskriven men dem ska ju hålla på att komplicera allt.
Och jag som är fd narkoman börjar ju tänka mina sjuka tankar att jag skulle sticka till vårdcentralen o bara slå ihjäl henne lite men det fungerar inte så.
Jag har inte fått sova så mycket heller för jag har haft ett otroligt drogsug efter amfetamin och kokain men det får jag ju vara beredd på att man kommer att få drogsug när man inte har varit drogfri så himla länge.
För tillfället så mår jag inte på topp för jag börjar bli utmattad.
Mén det som är bra det är att jag ska troligtvis börja gå på öppenvårdsbehandling på avenboken så det kommer säkert gå bra.
Jag har även varit och hälsat på en som står mig nära på sjukhuset idag och självklart när man är ute o går med henne så kommer en som man har knarkat med gåendes men det gör inte mig något för han är också drogfri så jag blev bara glad och se honom.
Annars är mitt liv riktigt bra=) jag kämpar som bara den för att inte börja med droger igen och jag kan lova alla som käser detta att om jag nu skulle börja med droger igen så kommer jag fortsätta och blogga så att ni också kan vara med och läsa hur jävla tufft det är.


Peace out my friends

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0