idioter

Nu börjar jag få riktiga spel på folk.
Såg precis en kommentar från en som heter sofie...
En sak kan jag säga till dig sofie om man har hållt på med droger så lär man sig att stänga av sina känslor,
Jag bryr mig inte ett skit om vad du tror för du känner inte mig du vet inte ett skit vad jag har varit med om.
Och BTW jag hade lätt kunnat bevisa för dig o visa papper på att jag har varit med om allt jag har skrivit med det e inte du värd och se för du är så jävla patetisk.
Visst jag kanske låter jävligt känslokall när jag skriver för där har du rätt att jag skriver inte att jag saknar honom men det gör jag men just nu har jag annat och tänka på och med det menar jag att jag mår själv inte bra för tillfället så jag kommer i första hand och jag skriver om mig själv i första hand.
Jag känner inte mig redo och börja skriva om mitt ex som dog.
Jag kan börja skriva om honom när jag känner mig redo för det.
Och du kan inte jämnföra mig med bella för vi är 2 olika personer hon har sina problem och jag har mina problem. Så nu har jag fått skriva av mig lite ilska på en idiot som bara snackar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0