Ber om ursäkt

ja jag har haft en riktigt dålig dag idag, det kanske märks när jag skrev innan.
Jag blir baraq trött på personer som håller på att jämnföra mig med andra.
Jag tycker att om man inte känner mig så ska man inte hålla på att jämnföra mig med en person som har andra problem än vad jag har.
Visst jag kan hålla med sofie att det låter konstigt att jag inte skriver min saknad till mitt ex men som jag också skrev så är jag känslomässigt störd. Dem ända känslor som jag kan visa det är glädje och ilska.
Jag grät verken när min gamel mormor dog inte när man bästa kompis dog och inte heller när som sagt mitt ex dog.
Jag skämms över att gråta, för mig är det en svaghet.
Och jag ber om ursäkt till sofie om hon tog illa upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0